A webáruház cookie-kat használ. Az oldalon történő böngészéssel beleegyezel a cookie-k használatába.
Termékek Menü
   

Gyakori kérdések

Miért van (a megszokottól eltérően) kevés termék a webshop-ban?

Ennek egy egyszerű és egyben nagyon szomorú oka van. Május közepén leégett a raktáram (majdnem az egész). Sajnos a sok-sok szebbnél szebb dekoráció, termés, díszítő mind odalett. Ha már régi vásárlóm, látogatóm vagy, akkor tudod, hogy bőséges kínálatból (több száz féle termék kategóriánként) tudtál választani az alkotáshoz kellékeket.

Azon leszek, hogy minél hamarabb a régi, megszokott kínálat fogadjon Téged. Viszont ehhez a türelmedet kérem. A lehetőségeim egyelőre még kicsit korlátozottak. De minden erőmmel azon leszek, hogy a jövőben is tudjak segíteni az alkotáshoz szükséges kellékek beszerzésében. Köszönöm a türelmedet és a megértésedet. Bakonyi Betti

Miért vannak a webáruházban "jelenleg nem kapható" termékek, ha nincs is készleten?

Ezeket a termékeket nagy valószínűség szerint be tudom szerezni. Ha ilyen terméket szeretnél, akkor kérjél értesítést a beérkezésről. Így én is tudni fogom, hogy melyik termék készletét töltsem fel előbb.

Van-e minimum vásárlási összeg?

Igen, a minimum vásárlási összeg 999 Ft. Ha kevesebb értékű termék van a kosaradban, akkor a rendszer nem engedi elküldeni a rendelésedet.

Mennyibe kerül a szállítás?

15.000 Ft  rendelési érték felett a csomagszállítás mindegyik szállítási konstrukciónál díjtalan!

A házhozszállítás díjai futárszállítás esetén (árak tartalmazzák az ÁFA-t):
Kiszállítás 8-18 óra között. Ha konkrét időpontban vagy otthon és akkor szeretnéd a csomagot átvenni, légyszi a rendelésnél a megjegyzés rovatba írd be az időpontot.

1 napos szállítás előreutalással:

Csomagsúly    Szállítási díj/csomag (Ft)

0,001 – 2 kg                   1280

2,001 – 3 kg                   1390

3,001 – 5 kg                   1520

5,001 -  10 kg                 1710

10,001 - 15 kg                1870

 

1 napos szállítás utánvét költsége:
A szállítási díj + 470 Ft
Nagyobb ünnepek közeledtével 2 nap is lehet a szállítás.


3 napos futárszállítás előreutalással

0,1 – 2 kg                     980

2,001 – 3 kg                 1060

3,001 – 5 kg                 1170

5,001 – 10 kg               1305

10,001 - 15 kg              1600

 

3 napos szállítás utánvét költsége:

A szállítási díj + 470 Ft

 

GLS Csomagpont szállítás előreutalással:

0,1 – 2 kg                    980

2,001 – 3 kg               1060

3,001 – 5 kg               1170

5,001 – 10 kg              1305

10,001 - 15 kg             1600

 

Csomagpont utánvét költsége:

A szállítási díj + 470 Ft

Szállítási idő: 3 nap

 

Vásárolhatok regisztráció nélkül?

Igen,  vásárolhatsz regisztráció nélkül is! Ez esetben válaszd a Kosár megtekintése és a pénztár gomb megnyomása után a "Vásárlás regisztráció nélkül " opciót.

Van fizikai üzlet, ahol meg tudom nézni és vásárolni a termékeket?
Jelenleg  csak webáruházként működünk, és nincs lehetőség a személyes vásárlásra.

Biztos, hogy minden terméket megkapok, amit megrendeltem?
Kiemelt figyelmet fordítok arra, hogy csak azt  a terméket lehessen kosárba tenni, amely van készleten.

 

Kreatív kellék kategóriában keresek egy konkrét terméket, de nem találok ebben a boltban. Kérhetek segítséget?

Örömmel veszem, ha jelzed, hogy mit szeretnél. Megpróbálok segíteni a termék beszerzésével. Hívj a +36303615379 tel.számon, vagy a kapcsolat menüpont alatt küldj e-mail-t közvetlenül.

Elküldtem a rendelésem, de nem érkezett visszaigazoló email, mit tegyek?
A rendszer automatikusan, a megrendelést követő percben kiküldi a visszaigazoló emailt. Ha nem érkezik meg pár órán belül, légyszi jelezd felém.

Összevonhatom a két egymás utáni rendelésem?
Persze, ha még nem adtam át a futárszolgálatnak, akkor a két rendelést egy csomagban küldöm. A második rendelésnél a megjegyzés rovatba légyszi tüntesd fel, hogy egybe kéred a szállítást. Küldés előtt mindenképp egyeztetünk.

Bonyolult címre kérem a szállítást, megtalálja a futár?
A rendelés végén található megjegyzés rovatba légyszíves tüntesd fel azokat az információkat, melyek segítik a futárt, hogy megtalálja a címedet (pl. kapucsengőn lévő név, kapucsengő száma, GPS koordináta stb.). Minden hasznos információt továbbítok a futárszolgálatnak.

Mikor érkezik meg a rendelt csomagom?
Készletről teljesítem a rendeléseket. Tapasztalatom szerint a futárnak átadott csomagokat(11 óra előtt beérkezett rendelések és az 1 napos választása esetén) már másnap, nagyobb ünnepek környékén harmadnap kézbesítik. 3 napos rendelés esetén időben megérkezik a csomag.

Nem biztos, hogy egész nap otthon leszek, hogy tudom átvenni a csomagomat?
A futárszolgálat, amely a csomagokat kiszállítja, munkanapokon reggel 8 és 18 óra között kísérli meg a kézbesítést. Amennyiben a futár nem találja otthon a Címzettet, akkor értesítést hagy a postaládában, amely alapján egyeztetni lehet a következő kézbesítési kísérlet időpontját. A biztos kézbesítés érdekében érdemes olyan szállítási címet (pl. munkahely, szomszéd, recepció, családtag) megadni, ahol át tudják venni a csomagot.

Ha letölthető, online terméket választok, akkor azt hogyan és mikor kapom meg?

A rendelési folyamat során a fizetési opciónál válaszd a banki átutalást. Az összeg beérkezése után rögtön küldjük az e-mail fiókodba a letöltés linkjét, ahonnan bármikor, bárhová el tudod menteni a PDF formátumú anyagot. Természetesen ennél a terméktípusnál nincs szállítási költség.

Mi a tennivalóm akkor, ha olyan terméket választok, amelyben van fizikai és online termék is?

A rendelési folyamat ebben az esetben ugyanaz, mint a hagyományos, csak fizikai termék esetén. Tehát  válaszd ki a számodra megfelelő fizetési és szállítási opciókat. Az online, letölthető termék linkjét a rendelési érték beérkezése után küldjük az e-mail fiókodba.

Hogyan történik a vásárlás, ha egyedi tervezéssel készülő termékre adok le rendelést? (Pl. utcanévtábla)

Nyomd meg az ajánlatkérés gombot és írd le pontosan, hogy mit szeretnél (pl. utcanévtábla esetén milyen szöveggel kéred). Továbbitom a készítő felé a kérésed. Ő fog neked árajánlatot küldeni.

Olyan tobozt kaptam, ami be van csukódva. Mit csináljak vele?

Gyakran előfordul, hogy párás környezetben, vagy hidegben a tobozok becsukódnak. Tedd meleg helyre, akár langyos sütőbe is rakhatod. Újra ki fog nyílni.

Egy fajta termékből többet rendeltem, de csak egy zacskóval volt a csomagban. Mit csináljak?

Kérlek, ne gondolj rögtön arra, hogy kevesebb zacskót küldtem (és már kapod is a telefont :) ), mivel előfordul, hogy 3, 4, stb. kiszerelési egységet egy zacskóba teszek. Ez leggyakrabban a gr.-os kiszereléseknél van. Ha pont mielőtt csomagolom a rendelésed, akkor érkezik a szállítmány egy ilyen termékből, akkor azt egy csomagba mérem ki. Gondolom, hogy neked sem probléma, ha kevesebb műanyag szeméttel gyarapodsz.

Kérlek, hogy te is ellenőrizd le a mennyiséget, és ha tényleg kevesebb van benne (mivel én is hibázhatok), akkor jelezd nekem.

Nem kaptál minden kérdésedre választ? Itt várom a további kérdéseidet!
KATTINTS!