A webáruház cookie-kat használ. Az oldalon történő böngészéssel beleegyezel a cookie-k használatába.
Termékek Menü
   

Gyakori kérdések

Miért vannak a webáruházban "jelenleg nem kapható" termékek, ha nincs készleten?

Ezeket a termékeket nagy valószínűség szerint be tudom szerezni. Ha ilyen terméket szeretnél, akkor kérjél értesítést a beérkezésről. Így én is tudni fogom, hogy melyik termék készletét töltsem fel előbb.

Van-e minimum vásárlási összeg?

Igen, a minimum vásárlási összeg 999 Ft. Ha kevesebb értékű termék van a kosaradban, akkor a rendszer nem engedi elküldeni a rendelésedet.

Mennyibe kerül a szállítás?

15.000 Ft  rendelési érték felett a csomagszállítás mindegyik szállítási konstrukciónál díjtalan!

A házhozszállítás díjai futárszállítás esetén (árak tartalmazzák az ÁFA-t):
Kiszállítás 8-18 óra között. Ha konkrét időpontban vagy otthon és akkor szeretnéd a csomagot átvenni, légyszi a rendelésnél a megjegyzés rovatba írd be az időpontot.

5000 Ft és 16999 Ft közötti 
kosárérték

Postán maradó     920 Ft
Házhozszállítás   1190 Ft
Posta Pont           1090 Ft

4999 Ft-ig kosárérték

Postán maradó   1250 Ft
Házhozszállítás   1490 Ft
Posta Pont            1290 Ft

Utánvét költsége: 390 Ft

Vásárolhatok regisztráció nélkül?

Igen,  vásárolhatsz regisztráció nélkül is! Ez esetben válaszd a Kosár megtekintése és a pénztár gomb megnyomása után a "Vásárlás regisztráció nélkül " opciót.

Van fizikai üzlet, ahol meg tudom nézni és vásárolni a termékeket?
Jelenleg  csak webáruházként működünk, és nincs lehetőség a személyes vásárlásra.

Biztos, hogy minden terméket megkapok, amit megrendeltem?
Kiemelt figyelmet fordítok arra, hogy csak azt  a terméket lehessen kosárba tenni, amely van készleten.

 

Kreatív kellék kategóriában keresek egy konkrét terméket, de nem találok ebben a boltban. Kérhetek segítséget?

Örömmel veszem, ha jelzed, hogy mit szeretnél. Megpróbálok segíteni a termék beszerzésével. Hívj a +36303615379 tel.számon, vagy a kapcsolat menüpont alatt küldj e-mail-t közvetlenül.

Elküldtem a rendelésem, de nem érkezett visszaigazoló email, mit tegyek?
A rendszer automatikusan, a megrendelést követő percben kiküldi a visszaigazoló emailt. Ha nem érkezik meg pár órán belül, légyszi jelezd felém.

Összevonhatom a két egymás utáni rendelésem?
Persze, ha még nem adtam át a futárszolgálatnak, akkor a két rendelést egy csomagban küldöm. A második rendelésnél a megjegyzés rovatba légyszi tüntesd fel, hogy egybe kéred a szállítást. Küldés előtt mindenképp egyeztetünk.

Bonyolult címre kérem a szállítást, megtalálja a futár?
A rendelés végén található megjegyzés rovatba légyszíves tüntesd fel azokat az információkat, melyek segítik a futárt, hogy megtalálja a címedet (pl. kapucsengőn lévő név, kapucsengő száma, GPS koordináta stb.). Minden hasznos információt továbbítok a futárszolgálatnak.

Mikor érkezik meg a rendelt csomagom?
Készletről teljesítem a rendeléseket. Tapasztalatom szerint a futárnak átadott csomagokat(11 óra előtt beérkezett rendelések és az 1 napos választása esetén) már másnap, nagyobb ünnepek környékén harmadnap kézbesítik. 3 napos rendelés esetén időben megérkezik a csomag.

Nem biztos, hogy egész nap otthon leszek, hogy tudom átvenni a csomagomat?
A futárszolgálat, amely a csomagokat kiszállítja, munkanapokon reggel 8 és 18 óra között kísérli meg a kézbesítést. Amennyiben a futár nem találja otthon a Címzettet, akkor értesítést hagy a postaládában, amely alapján egyeztetni lehet a következő kézbesítési kísérlet időpontját. A biztos kézbesítés érdekében érdemes olyan szállítási címet (pl. munkahely, szomszéd, recepció, családtag) megadni, ahol át tudják venni a csomagot.

Ha letölthető, online terméket választok, akkor azt hogyan és mikor kapom meg?

A rendelési folyamat során a fizetési opciónál válaszd a banki átutalást. Az összeg beérkezése után rögtön küldjük az e-mail fiókodba a letöltés linkjét, ahonnan bármikor, bárhová el tudod menteni a PDF formátumú anyagot. Természetesen ennél a terméktípusnál nincs szállítási költség.

Mi a tennivalóm akkor, ha olyan terméket választok, amelyben van fizikai és online termék is?

A rendelési folyamat ebben az esetben ugyanaz, mint a hagyományos, csak fizikai termék esetén. Tehát  válaszd ki a számodra megfelelő fizetési és szállítási opciókat. Az online, letölthető termék linkjét a rendelési érték beérkezése után küldjük az e-mail fiókodba.

Hogyan történik a vásárlás, ha egyedi tervezéssel készülő termékre adok le rendelést? (Pl. utcanévtábla)

Nyomd meg az ajánlatkérés gombot és írd le pontosan, hogy mit szeretnél (pl. utcanévtábla esetén milyen szöveggel kéred). Továbbitom a készítő felé a kérésed. Ő fog neked árajánlatot küldeni.

Olyan tobozt kaptam, ami be van csukódva. Mit csináljak vele?

Gyakran előfordul, hogy párás környezetben, vagy hidegben a tobozok becsukódnak. Tedd meleg helyre, akár langyos sütőbe is rakhatod. Újra ki fog nyílni.

Egy fajta termékből többet rendeltem, de csak egy zacskóval volt a csomagban. Mit csináljak?

Kérlek, ne gondolj rögtön arra, hogy kevesebb zacskót küldtem (és már kapod is a telefont :) ), mivel előfordul, hogy 3, 4, stb. kiszerelési egységet egy zacskóba teszek. Ez leggyakrabban a gr.-os kiszereléseknél van. Ha pont mielőtt csomagolom a rendelésed, akkor érkezik a szállítmány egy ilyen termékből, akkor azt egy csomagba mérem ki. Gondolom, hogy neked sem probléma, ha kevesebb műanyag szeméttel gyarapodsz.

Kérlek, hogy te is ellenőrizd le a mennyiséget, és ha tényleg kevesebb van benne (mivel én is hibázhatok), akkor jelezd nekem.

Nem kaptál minden kérdésedre választ? Itt várom a további kérdéseidet!
KATTINTS!